Fitte mama, Mama van Robinn

Vakantie!

Onze vakantie was heerlijk en vooral genieten!

We zaten heerlijk 9 nachten op een camping in rhone des alphes! Een camping aan een meer die blauw/groen was en tussen de bergen. Even 5 min ’s morgens of ’s avonds aan het meer zitten en je was weer zen. Niet dat dit nodig was want heel de dag was het relax modus aan.

Lekker niet op de tijd letten ….eten als we honger hadden  nou ja als mini honger had vooral en doen wat we wilde nou ja vooral wat Robinn wilde maar dan wel in de relaxe sfeer.

Lekker genieten van mijn gezinnentje in het zwembad of bij de tent.

De balans die ik probeerde te houden was vooral ontbijten en lunchen met chocolade broodjes, croissant en stokbrood met nutella! Tussendoor wat lekkers en wat komkommer , tomaat en fruit. Wel ben ik gaan hardlopen wel 2x haha wat wel wat zwaarder was dan in Nederland aangezien het vooral berg op berg af was zo had ik tijdens mijn 1ste ochtend rondje maar 3.78 km gelopen maar totaal 18 trappen opgelopen…..heb alleen de treden gemist 😉

We hadden een draagrugzak bij om robinn in te zetten dus hiermee zijn we ook heerlijk gaan wandelen. Op de 3de dag ben ik eerst gaan hardlopen en na een douche en ontbijt gaan wandelen. Door de bergen maak je niet veel kilometers maar als je om 10:30 je 10.000 stappen doel al heb bereikt op vakantie ben je best goed bezig.

Natuurlijk ook dagjes weg korte stedentrips naar Lyon, Annecy en Geneve. Allemaal mooie steden en leuk om eens geweest te zijn.

‘S avonds zit je toch wel aan je tent vast. Robinn is nu eenmaal ’s avonds snel moe en prikkelbaar dus als die lag te slapen genoot ik nou ja eigenlijk wij  van een stukje chocolade, wijntjes, mijn tijdschriften, boeken, blog of een spelletje yachtzee!.

Op internet las ik al wat over de slechte wifi verbinding op de camping. Alleen voor bij zwembad etc was er wifi. Ramp? Nee hoor ik vond het heerlijk! ’s Avonds liep ik even naar voren even de appjes lezen en zo nodig beantwoorden! Veel internet was het niet want de verbinding was traag, ach 1.5 week geen Facebook of Instagram is natuurlijk geen probleem

Kortom een heerlijke vakantie gehad. Inmiddels zijn we terug vandaag en morgen probeer ik mijn beter eten plan alvast vorm te geven oftewel wat meer op bepaalde tijden en minder slecht. Alleen die reep toblerone net echt nog even opgegeten.

Vanmorgen wel even op de weegschaal gestaan en toch 0.3 kg eraf in de vakantie maar ja er zat voor de vakantie al genoeg bij!

Vrijdag begin ik met de clean 9. Natuurlijk start ik die dag met wegen meten en een bezoekje aan health advies breda voor een nieuwe vet percentage meting. Een nieuwe nul meeting en start. Ik ben benieuwd en heb er zin in!