Avonturen van Robinn

Avonturen van Robinn #7

Afgelopen week ben ik heerlijk op vakantie geweest met papa en mama. Ik heb hier echt van alles gedaan misschien heb je de vakantie verhaal van mijn mama al gelezen Midweekje Center parcs Eifel. Maar nu vertel ik mijn verhaal!

Maandag: Vandaag vertrokken we lekker op vakantie daar had ik echt heel veel zin in. In de auto mocht ik lekker naar Nijntje kijken, even slapen en heeft mama voorgelezen uit  maar waar beer? Dit is echt een heel leuk boek want de beer zegt steeds NEE!

Ook zelf lezen!

Toen we er waren mocht ik eindelijk uit de auto en vond het huisje helemaal mooi en was heel enthousiast en ging gelijk spelen. Daarna gingen we zwemmies (zwemmen) nog leuker. Ik had er gelijk zin in lekker zwemmies want dat vind ik zo leuk. Ook mocht ik in een boot zitten.
Terug in het huisje ging ik even lekker slapen en aten we worstjes mmm ik vind de vakantie nu al leuk. Na het eten gingen we spelen in kids factory. Even kijken wat dat allemaal is hoor. De ballen vind ik het leukste. Als papa omhoog is geklommen wil ik dat ook maar eigenlijk vind ik dat wel spannend en papa en mama snappen niet dat ik die glijbaan daar niet leuk vind.

Dinsdag: Pas toen het zonnentje wakker was mocht ik naar boven van mama. Ook zoiets geks boven de woonkamer en beneden doen we slapen. Maar ik wil gewoon naar beneje (beneden)

Na het eten van een lekker croissantje gingen we auto’s kijken op de racebaan (nuburging) broem broem doen die. Ik heb lekker rond gekeken en toen de mevrouw allemaal aan het vertellen was ging ik de show stelen. Ik liet zien dat ik best op de stoel kon klimmen en hoe een kikker deed. Ik verstond die mevrouw toch niet.

Op het podium bij de racebaan

Ik vond wel jammer dat er zo weinig auto’s waren dat was toch niet de afspraak dus ging ik Heidi maar zoeken. Mama zei dat Heidi ergens woonde waar we op vakantie gingen maar ik zag Heidi maar nergens.

Terug bij het huisje gingen we na mijn slaapje wandelen. Ik zag een speelboot en van een meisje mocht ik niet er op klimmen want ik was te klein. Wat nou te klein ik kan dat wel hoor en hup ik klom er zo op. Helaas wilde papa en mama na een tijdje verder daar had ik alleen geen zin in. Gelukkig gingen we daarna zwemmen dat vond ik wel leuk.

Ik klim er zelf wel op

Papa en mama hadden ook de Duplo meegenomen en samen met papa bouwde ik een hele hoge toren zo leuk!
Woensdag: Hiep Hiep Hoera mama jarig! Ik gaf mama heel veel kusjes en een mooie tekening en een cadeautje. Nu kan mama mooie foto’s maken en filmpjes. We gingen lekker ontbijten in een restaurant en ik kreeg gewoon (pannen)koek, croissant en chippies(chocolade cornflakes) Ik nam overal een paar hapjes van. Daarna gingen we met de auto naar de stad. Ik deed lekker niet slapen in de auto en ook niet in mijn wagen. Ik wilde gewoon lekker zelf rond lopen en de stad bekijken vooral de tegels zijn allemaal zo mooi!

Lekker eten!

Onderweg terug ging ik wel lekker slapen want dan gingen we vast weer zwemmen en ja hoor dat deden we. Ik was er zo moe van dat ik daarna lekker ging slapen. Helaas maakte papa en mama mij wakker (om 18:30) want we moesten nog eten. Yes pizza eten. Maar ze hadden ook tomaat dus die wilde ik eten en de pizza had ik geen zin in. Yes ook nog een ijsje mmm de slagroom is voor mama en ik eet alleen de M&M’s op.
Donderdag: Ik maak mama wakker en samen gaan we uit bed. Als we onze kleren aan hebben gaan we eerst broodjes halen bij de bakker. Na het ontbijt gaan we lekker al vroeg zwemmen. Zo leuk we gaan gewoon elke dag even zwemmen. De stroomversnelling vind ik ook heel erg leuk want dan ga je zo woeij van zelf door heen en kan ik lekker dobberen op mijn bandjes.

Als ik ’s middags niet wil slapen gaan we lekker wandelen. Elke glijbaan die we tegen komen moet ik wel even uittesten. Maar ook samen met papa op de wip wap en de draaimolen. Als papa en mama gaan midget golfen mag ik met een bal spelen dat is leuk zo’n grote baan voor de bal. Helaas boem val ik bij de laatste er van af. Resultaat een grote schaafwond op mijn voorhoofd en neusje.

Terug in het huisje krijg ik een paar chippies en ga ik lekker slapen. Ik wordt pas om 17:45 wakker en dan gaan we lekker eten. MMMM worstjes en ik mag er zoveel ik wil! Maar na 2,5 heb ik genoeg ik eet nog een paar hapjes van de andere dingen op mijn bord en mag ook nog een (soft) ijsje. Het leukste is wel kijken hoe die gemaakt worden. Hierna gaan we ook nog even zwemmen en is het al een beetje donker en heb ik het halve zwembad voor mezelf. Ik geniet volop. Buiten is het ook al donker dat vind ik wel spannend helaas kunnen we de maan alleen niet vinden.
Vrijdag: Vandaag alweer de laatste dag ik help papa en mama met opruimen en het vuilnis weg te gooien. Daarna gaan we weer ontbijten in het restaurant en dan voor de allerlaatste keer zwemmen. Nog even glijden, bootje varen, zelf zwemmen en sjansen met de badmeester.

Daarna in de auto naar huis wel jammer hoor dat de vakantie alweer is afgelopen. In de auto mag ik Nijntje kijken en doe ik lekker slapen.
Maar als ik eenmaal thuis ben vind ik het eigenlijk ook wel weer leuk om al mijn eigen speelgoed te hebben en ’s avonds weer in mijn eigen bedje te slapen.

Zaterdag: Ja nu kan ik ’s morgens weer roepen beneje (beneden) als ik wakker ben. Ik mag ook mee om boodschappen en draag dan zelf mijn luiers die we hebben gekocht. Terug thuis slapen, ik ben wat moe van de vakantie dus ’s middags ook een dutje. We gaan ’s avonds eten bij opa en oma. Na een paar happen van alleen de tomaat wil ik al een toetje. Nou ja een ijsje. Ik weet dat ik wel eens verwend wordt bij opa en oma. Alleen zegt oma dat ze nu geen ijsje meer gaat kopen daar ben ik het nog niet helemaal mee eens.

Zondag: Lekker op de bank met mama gekroeld en als mama met mij wil gaan douche zeg ik nee mama nee. Ik wil namelijk alleen douche want ben al groot dus doe maar kijken mama hoe ik dat allemaal doe.

Na de douche nog banaan en koekje en dan heerlijk slapen.

Hierna gaan we naar een feestje en bij feestjes mag je eten mmm yes!

Liefs Robinn, tot volgende week!

Advertenties

1 thought on “Avonturen van Robinn #7”

1. Nou Robinn. Jij en je papa en mama hebben wel een leuke vakantie gehad als ik dat zo lees. Ik vind het trouwens toch wel leuk om al jou avonturen te lezen hoor. Ik lees ze elke week helemaal. Groetjes. Ella